Inici Opinions diu Chesterton Opinions diu Chesterton De Josep Carbonell - 10/07/2011 “Sens dubte, estem en una novel.la; el que m’agrada d’aquest novel.lista és que es preocupi tant dels seus personatges secundaris.” Articles relacionatsMés articles de l'autor Opinions Hipocresia mediambiental Opinions El verd del Turó Park Opinions Personalitat, pedagogia i correspondència