Inici Opinions diu Chesterton Opinions diu Chesterton De Josep Carbonell - 12/11/2011 “Els nens són innocents i estimen la justícia, mentre que la majoria dels adults és dolenta i prefereix la misericòrdia.” Articles relacionatsMés articles de l'autor Opinions El PP i els drets LGTBI+: per llogar-hi cadires (o amuntegar-les) Opinions Carta abans de la matinada Opinions Una magnífica experiència educativa