Inici Opinions Pàgina 700

Opinions

Crònica des de la insigne ciutat de València
tenim a tocar la temporada perfecta: sit tight, take hold!
Som cristians perquè estimem massa la vida per creure que s'ha fet sola, som cristians perquè hi ha coses tan boniques que només les ha pogut fer Déu, i perquè el misteri ens empeny cada dia cap al final que no sabem descriure i el final també deu ser bonic sí és Déu qui t'obre la porta i et...
‘ Déu meu, dona’m la humilitat suficient per suportar les coses que no puc canviar. dona’m el coratge suficient per canviar les coses que puc canviar . dona’m la intel.ligència suficient per distingir quines són les unes i quines , les altres. ‘ Sant Francesc d’ Assís.
gol d’Iniesta abans que s’acabés el primer minut. I la resta, tot un intent del sobredit per a fer tornar a la colla del pont mental que havien traçat de Munich a Anfield Road
La teva vida és als llibres
Avui fa tot just una setmana es presentava l’Associació El Matí i aquest diari a L’ Ateneu Barcelonès.
és que l’home no és una intel·ligència, ni tampoc una sensibilitat ni una voluntat. L’home és tot això plegat i encara més. L’home és una moral.
Silencis, els seus, amagats sota l’anonimat d’unes llistes tancades i bloquejades
Aquest diari digital ha patit el seu primer atac pirata, tal com estava previst