11 C
Barcelona
Dissabte, 27 febrer, 2021
Inici Política

Política

Arrenca la campanya electoral més insòlita. Eleccions en pandèmia: les més estranyes en anys. Comença la campanya més estranya i incerta. La incertesa sobre les eleccions i la pandèmia fan preveure una caiguda de la participació. Els mitjans de comunicació han utilitzat tots els titulars anteriors per definir el període electoral que vivim a Catalunya, agafant el relleu dels...
https://youtu.be/KFqbUKV1jWQ Amb el tancament oficial de campanya no s'acaba la feina dels partits. De fet, les darreres 48 hores són decisives per convéncer els indecisos, crear continguts memorables i decantar la balança dels que dubten. Quines estratègies comunicatives poden seguir els partits de les eleccions catalanes del 14F?
https://youtu.be/KJQ3sQgOODs Les cerques a Google són un indicador de l'interès que desperten partits i candidats? Qui és el candidat més buscat a Google? I el partit? Qui destaca entre l'esquerra i la dreta? El debat de TV3 dispara les cerques? En parlem a la 15 entrega del diari de campanya en què analitzem des de la comunicació política diferents aspectes...
A una televisió pública una periodista dels informatius em va preguntar una vegada: “Els subtítols no són suficients per a les persones sordes?”. Tenia poc de temps per donar-li una resposta clara com per a versar en psicologia de la comunicació, pragmàtica lingüística o en fonaments del llenguatge. Així que, pensat i fet, em vaig girar per a agafar...
https://youtu.be/b8O9rl2a9KA Qui va ser el guanyador del debat de TV3? Quina estratègia van seguir els diferents candidats? Quins missatges van emetre? I, quines diferències trobem amb el debat de les anteriors eleccions catalanes? En parlem a una nova entrega, la número 14, del diari de campanya en què analitzem des de la comunicació política diferents aspectes de les eleccions de...
En les campanyes electorals d’avui dia, amb unes cambres parlamentàries cada cop més fragmentades, és normal que els pactes posteriors a les votacions siguin motiu de debat. És cert que no és un tema de conversa gaire enriquidor, ja que els partits de vegades se centren massa en especular sobre les aliances dels seus adversaris, restant minutatge a la...
Carlos Carrizosa: desconcertat Després d’anys basant-se en la confrontació directa amb l’independentisme com a estratègia política, Ciutadans s’ha vist obligat a un gir de guió. La dura desfeta en les darreres eleccions espanyoles va submergir el partit taronja en una crisi i el va forçar a optar per un discurs menys agressiu. Davant el nou escenari, Carrizosa arriba al capdavant...
https://youtu.be/rrZZN2MHnJ4 Què comunica la imatge dels candidats de les eleccions catalanes del 14F? S'adapta al context o té trets definitoris? Com tracten de destacar entre la resta? En parlem a l'entrega número 13 d'aquest diari de campanya en què analitzem des de la comunicació política diferents aspectes de la campanya electoral de les eleccions de Catalunya.
https://youtu.be/JC2KDX4_3-g Quina inversió estan fent els partits en publicitat digital en la campanya de les eleccions catalanes del 14F? Quins missatges promocionen? Com és la segmentació? A qui es dirigeixen? En parlem a l'entrega número 12 d'aquest diari de campanya en què analitzem les eleccions de Catalunya de 2021 des de la comunicació política.
Tot i la situació pandèmica, és oficial: el proper 14 de febrer les catalanes i els catalans estan convocats a les urnes per exercir el seu dret a vot i, tot i les restriccions de mobilitat i les recomanacions de mínima interacció social, els partits polítics catalans no han desaprofitat l’ocasió per també fer campanya a través d’un dels...
1,819FansM'agrada
7,087SeguidorsSegueix