Joan Capdevila
Refets de leliminació
que deu ser massa sovint que cerquem segones i terceres derivades en els gestos i els dirs i els fers den Pep, i que potser tot és més senzill...
A Nervión després de la pluja
... però no ha arribat el segon i malgrat guanyar ells sumen més i ens eliminen (coi, no sé de què em sona!)
Poc futbol, però recital de gols
molt bonic, però comptat i debatut només números per a les estadístiques, però mai menys; sempre fos així quan juguem amb equips de tietes
De més verdes nhem vist madurar
Un arbitratge catastròfic només el pot superar un equipàs obrant un miracle
Festa aigualida
i... que Messi, el que sempre arriba, avui no hi era. Vaja.
Amb cap i peus… i pit. Els millors del Món
Son temps per a herois catalans i volem les estrelles. I si les volem, les podem tenir. Visca el Barça.
Revulsiu Rei Lleó
i el Barça tornà a ser el que era, rehabilitat pel futbol del més màgic dels jugadors que en el món sien.
Plom
Però avui no era el seu dia, ja ho van ser lany passat i laltre, i la seva única victòria és que encara els tenim molta ràbia
A vuitens, i pujant
A la Champions només sobreviuen els que ja surten motivats de casa i entren al camp calents i disposats a lacció des de que el refli llença la moneda a laire
De l’ofici
Allò dahir només es podia enfocar com Guardiola el Gran ahir ho va enfocar, amb lofici de qui ha començat recollint pilotes




















