Joan Capdevila
Qui ho diria, que hem guanyat!
un gol que emmarcarem al costat dels gols de Xarli o de Romario davant de lenemic blanc
Trepitjar caca
Trepitjar caca, en dos mots. Casum la grip. Ja els han vacunat, no fos cas?
Concert i Presentació: El Nadal que no vam tornar a casa
Lexili vist des dun angle nou: el Nadal més trist. El dolor dhaver perdut una pàtria i lesperança de recuperar-la.
Aquests curiosos partits de tornada de Copa
I així fou que Bojan es retrobà amb el gol, que oportú després de la lesió, i reincidí en el feliç i celebrat retrobament al cap de dos o quatre minuts, i tot plegat es va tombar com un mitjó
Vent i Pedro, Pedro i vent
Si diu que juguem més bé que lany passat, no sha fixat en el partit dahir. Però punts són trumfos, això sí
Glaçats
Res a fer si fan bé la feina que els russos saben fer tan bé des de fa segles
Casum lolla, Marquez!
Quan jugues justejant, o justejat, és el que passa: entra en joc latzar i tot pot dependre daixò
León
aquest extrem que la toca poc i que no guanyaria cap premi com a extrem però que, noi, quin nas per a fer gols, els nha fet un a cada part
No aturar-se ni guanyant de 4
que aquí no dorm ni el rat penat, que malgrat com davançada està la tardor es resisteix a hivernar, i no mestranya, estant com està lequip.




















